sobota, 11 lutego 2012

Trzy

NIALL

Drzwi otworzył mi nie kto inny jak Darcy. Piękna brunetka z czekoladowymi oczami ubrana w zaduży dres .

- co ty tu robisz ? - wykrzyczała z radości przyciągając mnie do siebie i tuląc
- przyjechałem cię odwiedzić - oderwałem się od niej usmiechając się
- skąd wiedziałeś gdzie mnie szukać ? - spojrzała na mnie pytająco
- BIEBER - powiedzieliśmy razem i zaśmialiśmy się
- wchodź, rozgość się - posłała mi najpiękniejszy uśmiech na ziemi i wpuściła do środka
- ładnie tu masz - powiedziałem kierując się w stronę salonu - a gdzie twój tata ?
- w pracy całymi dniami przesiaduje. Chcesz coś do picia ?
- nie, Darcy chodź, usiądź obok mnie.

Widziałem jak młoda niepewnie idzie w moim kierunku i siada obok. Jaką miałem ochotę ją teraz pocałować. Niall, ogarnij się ona ma nażeczonego.

HARRY

Impreza trwała w najlepsze. Byłem już na tyle schlany że nie orientowałem się co właśnie robie. Louis z Zaynem w samych bokserkach grali w grę na konsoli, tzn. myśleli że grają

- chłopaki - wyjęczałem - ale wiecie że ta konsola jest wyłączona ?
- cicho Lokers. Nie przeszkadzaj, nie zagaduj bo przegram - krzyknął Lou namiętnie gapiąc się w wyłączony telewizor
- właśnie, japa tam - dodał Zayn

Co jak co ale oni byli chyba zlani bardziej niż ja. Przynajmniej mogłem stwierdzić że telewizor jest wyłączony a oni nadal swoje. Siedziałem obok śpiącego już na kanapie Liama i wyciągłem z kieszeni spodni mój telefon. Gdy odblokowałem ekran moim oczom ukazała się piękna niewiasta. Darcy, ile ja bym dał by znów poczuć smak jej ust. Styles jesteś kretynem. Miałeś wszystko zostałeś z niczym. +100 do zajebistości. Postanowiłem spróbować zadzwonić na jej stary numer. Gdzieś tam w środku miałem nadzieję że numer jest aktywny. Nacisnąłem zieloną słuchawkę i usłyszałem sygnał. Moje serce zaczęło walić jak szalone.

- halo ? - usłyszałem słodki, znajomy głos. JEJ głos
- Ddarcy ? - spytałem niepewnie gdyż byłem pijany i myśląc o niej każdy głos zdawałby się podobno
- Harry ? To ty ?
- tak to ja, tp ty Darcy ?
- no ja, a kto inny ?
- nie zmieniłaś numeru ?
- zmieniłam ale wróciłam do starego. Po co dzwonisz ?
- chciałem cię usłyszeć
- więc słyszysz. Teraz do rzeczy, co chcesz ?
- Darcy bo ja .. no wiesz
- no nie wiem. Oświeć mnie
- kocham cię - wydukałem i rozłączyłem się.

Głupi ja. Wiedziałem że zacznie się na mnie wydzierać za te slowa ale musiałem to powiedzieć. Byłem pijany ale myślę trzeźwo. Wstałem z kanapy i ruszyłem w stronę łazienki aby trochę się odświerzyć. Kręciło mi się w głowie przez nadmiar alkoholu i co chwila leżałem na podłodze. Gdy już się doczołgałem na miejsce przemyłem twarz lodowatą woda aby się trochę ocucić .

DARCY

- kocham cię - usłyszałam ze słuchawki telefonu
- Harry ! - krzyknęłam lecz on chyba się rozłączył.

Rzuciłam telefon na stolik i oparłam się o fotel wzdychając

- coś nie tak ? - spytał Niall
- nie, wszystko jest ok - wysiliłam sie na lekki uśmiech
- Harry dzwonił?
- taaa - odprałam
- i co tam u niego ?
- nic. Tzn. nie wiem bo nic nie gadał.
- a czego chciał ?
- chciał oznajmić że mnie kocha. Rozumiesz Niall ? - odwróciłam się w stronę zszokowanego blondyna - on mnie kocha. Po tym co mi zrobił, dzwoni do mnie i mówi że mnie kocha
- ej gdzie jest łazienka ? Zaraz wróce tylko muszę skorzystać
- na górze, pierwsze drzwi po lewej - uśmiechnęłam się
- jestem - oznajmił zbiegając po schodach 3 minuty później - więc wracając. A tyyy kooochasz go ? - przeciągał
- nie wiem Niall, nie wiem co o tym myśleć - wtuliłam się w niego i poczułam że po moich policzkach spływają łzy
- słuchaj Darcy, ja muszę już wracać spowrotem do UK bo chłopcy nie wiedzą gdzie się podziewam. Jest 14 więc przede mną jakieś 12 godzin lotu do Europy.Trzymaj się młoda - powiedział wstając
- odprowadzę cię do drzwi - uśmiechnęłam się i powędrowałam z blondynem do wyjścia
- na mnie pora, zadzwoń do mnie - puścił mi oczko
- nie ma sprawy, numer masz nadal aktualny ?
- tak, nie zmieniałem. Chodź mnie przytul chociaż gdybyśmy mieli spotkać się za kolejne siedem miesięcy - wyciągnął ku mnie ręce
- o Niall - uśmiechnęłam się i wtuliłam się w blondyna
- do zobaczenia kiedyś tam - pomachał mi oddalając się

______________________________________________

wiem że długo czekaliście na ten rozdział a ja go zawaliłam. I'm so sorry :(

35 komentarzy:

  1. w koońcu . jest świeetny . czekam na następny . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaaj kolejnyy. Rozdział Cudnyy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawaliłaś :D Świetny jest :D Rozwalił mnie Louis z Zaynem xD hahahahha, popłakałam się ze śmiechu xd @Louis_xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział <3 Nie zawaliłaś ;) Kocham twoje blogi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział ;D
    "- chłopaki - wyjęczałem - ale wiecie że ta konsola jest wyłączona ?
    - cicho Lokers. Nie przeszkadzaj, nie zagaduj bo przegram - krzyknął Lou namiętnie gapiąc się w wyłączony telewizor
    - właśnie, japa tam - dodał Zayn" - padłam normalnie haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Paaullaaaaa_1D11 lutego 2012 13:37

    nic nie zawaliłaś. < 3
    Kocham cie ;- )
    Czekam na następny xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha właśnie nie moge z Zayna i Louu :D pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zawaliłaś ;D bardzo fajny rozdział xD kiedy kolejny , bo nie moge sie doczekac ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawaliłaś tylko jeśli chodzi o długość!
    Harry - ja nie wiem, dlaczego on się dopiero teraz opamiętał, ale no niech się ogarnie i zrobi coś wiecej w koncu! Niall nawet do niej pojechał - 12 godzin lotu, a Hazza tylko dzwoni! Bez inwencji twórczej chłopak, chociaż w sumie to zalany był ;)
    Nie mogę się doczekać kolejnego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda,że taki krótki rozdział...
    fajnie opisałaś Zayn'a i Lou xD

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na dalszy ciąg wydarzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że będzie ona z Niallem :) Zapraszam do mnie http://more--than--this.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja się cieszę że dodała rozdział < 3 Nie zawaliłaś go, dobry jest. ♥ Pisz dalej i wiedz że jesteś zajebista.!

    OdpowiedzUsuń
  14. A po chuja on szedł do tego kibla?.xd Nie ogarniam. Kocham Cie od Harrego = JA PIERDOLE KURWA MAC LEC DO UK I JEBAJ SIE Z NIM CAŁYMI DNIAMI.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam się podoba. Czekam oczywiście na kolejny rozdział.
    I mam nadzieje, że jednak wszystko się ułoży między Darcy a Harrym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawaj jak najszybciej nowy !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo rany! Jak ja chcę żeby Harry I Darcy byli razem!!! <333
    Szkoda że dopiero teraz sie opamiętał ;[ Ale trudno... hahahaha rozwalił mnie Louis i Zayn xDxDxD Nic nie zawaliłas i mam nadzieję że będzie za niedługo następny <333 ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zawaliłaś! Tylko kurde ja chcę, żeby Harry i Darcy byli razem :C Ale wiem, że nawet jeśli tak będzie to trochę se poczekamy ;/ No ale inaczej nie byłoby akcji :P
    Czekam z niecierpliwością na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. niech Arsi nie bedzie z JB ani z Harrym tylko ma byc z Naillem

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny fajnie by było gdyby Harry i Darcy byli razem czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  21. kurwa Harry! ja chcę, żeby ona była z Niall'em! Bieber całkiem odpada... nie przepadam za nim :) ♥ weeeny x
    + zapraszam do siebie! http://iloveeatingfood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze nie mogę się doczekać na stępiej części weszłam tu przez przypadek ale zostałam i przeczytałam wszystko co było Zajebiście <3333

    OdpowiedzUsuń
  23. Ona ma być nialler'em !!! Kiedy następny? :)Kocham twojego blogga :***

    OdpowiedzUsuń
  24. No dawaj nexta, no czekam juz dobry tydzien... plzz... Kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
  25. no kiedy dodasz rozdział ;(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekamy !!!

    zapraszam do mnie :
    http://van-ill-op.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej . kocham to ,swietnie piszesz < ♥♥
    w miedzy czasie zapraszam do siebie : >>
    Hej kociakiii :**
    http://onethiiing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. OMFG *____* powiedział Darcy ; P . ale się jaram *___* . czekam na NN i informuj mnie proszę @ScaredGirl_ . ; ) i zapraszam do mnie ; ) [ itsgottabeyou.blog.onet.pl ] ( to jeden z moich blogów . , tak w woli ścisłości ; P )

    OdpowiedzUsuń
  29. no kurde codziennie wchodze zeby przeczytac nowy rozdzial a tu nie ma.;( ile mozna czekać.;/;/ BŁAGAM DODAJ NOWY RODZIAŁ.!!! NIe trzymaj juz nas tak bardzo w niepewności.xd

    OdpowiedzUsuń
  30. NO ILE MOŻNA NO WEŹŹŹ ;<<< informuj mnie na @Patii_xoxo i pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć! Twoje opowiadanie zostało umieszczone w największym alfabetycznym spisie opowiadań o 1D (czytaj-1d.blogspot.com). Jeżeli chcesz, aby potencjalni czytelnicy mogli jeszcze łatwiej odszukać Twojego bloga zostaw komentarz na stronie z linkiem i informacją o rodzaju opowiadania(bromance,obyczajowe,komedia,fantastyczne,dramat,kryminał,jednoparty) i głównym bohaterze (Zayn,Niall,Louis,Harry lub Liam) W czasie krótszym niż 24 godziny umieścimy Twojego bloga w spisie tematycznym, który jest codziennie przeglądany przez ponad 200 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy dodasz nowy rozdział ? Po komentarzach widzę , że wszyscy z utęsknieniem na niego czekają .. Więc - PROSIMYYYYY!!! <3

    OdpowiedzUsuń