poniedziałek, 6 lutego 2012

Jeden

NIALL

Mijały kolejny dni a Darcy się nie odzywa. To smutne, niegdyś była naszą przyjaciółką, była prawie jak siostra. Styles wszystko zjebał.
Od rana siedziałem w domu i się nudziłem. Postanowiłem wejść na twittera. Całe mentions miałem zespamowane, nawet nie chciało mi się ospisywać. Chciałem sprawdzić co słychać u mojego idola. Weszłem na jego profil i szczęka mi opadła z wrażenia

                      " @justinbieber
                                 z moją piękną sąsiadką. Kocham cie przyszła żonko "

i zdjęcie jego z .. Darcy. Tak, z naszą Darcy. Coś mnie ukuło w serce. Przecież ja czułem do niej coś więcej niż tylko lubie-lubie. Dobrze wiedziałem gdzie w Nowym Jorku jest dom Biebera. Belieber powinien coś takiego wiedzieć. Postanowiłem polecieć do NY. Darcy jest sąsiadką Justina więc ją odnajdę, Jest pewien problem - ona jest też jego 'przyszłą żoną'. Ciekawe jak na to Hazza zareaguje.
Zbiegłem po schodach na dół mijając na nich Liama

- gdzie tak kopytkujesz zacna gazelo - spytał przykryzając ciastko
- muszę wam coś powiedzieć, ale dzwoncie po Harolda. Powiedz mu że sprawa zespołowa. Liczę na ciebie tatuśku - poklepałem go po ramieniu a on wyciągnął telefon

Stałem obok niego i nasłuchiwałem się jego rozmowie z Harrym. Ustawił na głośnomówiący więc pewnie każdy w domu słyszał

L:Hazza pilna sprawa, zjaw się u nas do 5 minut
H:Stary no weź.Właśnie Nathana usypiam
L:Niech Kate to zrobi, pilna sprawa zespołowa. Nialler zwołuje narade. Masz 5 minut Harry, błagam przyjedź
H:No dobra, zaraz będe

Rozłączył się. Znowu ten jebany bachor ważniejszy od nas. Harry nawet nie wie jaką krzywdę wyrządził Louisowi. Zamiast mieszkać z naszą czwórką, Lokers postanowił zamieszkać ze swoją żoną (czyt. matka jebana od siedmiu boleści, zwykła szmata) i synem. Idiota, nie wiem jak w ogóle trzymamy go w zespole. Głąb.

HARRY

Musiało się chyba stać coś poważnego. Przecież Liam nie wzywałby mnie o byle jaką głupotę. Może oni chcą mnie z zespołu wyrzucić ? Błagam tylko nie to. Przecież tylko udaje przed nimi że są mi obojętni, ja nie mogę żyć bez mojego kochanego Boo Bear'a, żarłoka Nialla, tatuśka Liama i lalusia Zayna .
Odłożyłem Nathana do łóżeczka i bez pożegnania z Kate opuściłem dom. Wsiadłem do mojego czarnego range rovera. Wyciągnąłem ze schowka okulary przeciwsłoneczne gdyż strasznie słońce świeciło. Wraz z okularami przypadkowo wyciągnąłem zdjęcie. JEJ zdjęcie. Siedziałem na fotelu i przez 5 minut gapiłem się w niego nawet nie mrugając. Pogładziłem tą piękną osobę i ucałowałem fotografię. " Ciekawe co tam u niej " zastanawiałem się ciągle. Fakt, Darcy dobrze mówiła że zachowałem się jak sukinsyn. Chłopcy mówili to samo. Przeleciałem jej matkę ale to było pod wpływem alkoholu. Ona też nie była wtedy trzeźwa. Nie wiedzieliśmy co robimy no ale co ja poradzę po fakcie ? Na dodatek Kate zaszła w ciąże. Wrzuciłem zdjęcie Darcy spowrotem do schowka i ruszyłem z podjazdu. Do domu chłopaków miałem kilka minut jazdy, jadąc ciągle o niej myślałem. O niej, o dziecku .. NASZYM dziecku. Wiem że ona nie chce mnie znać no ale ja muszę z nią pogadać. O wiele proszę ? Zaparkowałem pod niegdyś moim domem. Wysiadłem z samochodu i udałem się prosto do drzwi. Nie dzwoniłem, chłopcy powiedzieli że nadal mam się czuć jak u siebie. W salonie na kanapie siedział już Niall dość mocno roztrzęsiony, obok niego Zayn i Liam. Lou wychodził z kuchni i uśmiechnął się do mnie. Uśmiechnął się, ale nie tak jak kiedyś. Podszedłem do siedzących w salonie i klapnąłem na fotelu.

- Niall , jesteśmy już wszyscy. Mów co się dzieje - powiedział Liam zerkając na blondyna

Zobaczyłem jak Horan gapi się mi prosto w oczy.Myślałem że zaraz wykrzyczy mi prosto w twarz coś w stylu " Styles, zostajesz wydalony z zespołu "

- Niall nie gap się tak, to parzy - powiedziałem zakrywając oczy ręką - chcecie mnie z zespołu wyrzucić ? - zwróciłem się do reszty
- czyś ty zgłupiał Hazza ? - wydarł się mi do ucha Lou - nie mamy nawet takiego zamiaru - pocałował mnie w poloczek. To było dość dziwne
- Harry .. - zaczął Nialler
- taak ?
- kochasz jeszcze Darcy ?
- no masz - powiedziałem pod nosem - a czemu pytasz ?
- tak czy nie ? - podniósł ton
- no tak, ale co to ma do rzeczy ?
- bo ona palancie wychodzi za mąż ! - wydarł się i podniósł z kanapy
- haha, nie. Niall ona nie wychodzi za mąż - popukałem się po czole
- Bieber jej się oświadczył, wiem gdzie mieszka Darcy, ona jest jego sąsiadką
- ale Niall co ty za głupoty wygadujesz ? Chłopcy powiedźcie mi że to nie prawda - spojrzałem na Zayna i Liama - chłopcy !
- dowiedzieliśmy sie tego dopiero teraz, nie krzycz Hazza - zwrócił się do mnie Malik
- ale jak ja mam nie krzyczeć ? - darłem się coraz głośniej
- o nie - wyrwał Lou patrząc na mnie
- co znowu ? - spytałem marchewkowego
- Harry ty nie kochasz Kate, ty kochasz Darcy !
- co ? nie ! Lou, co ty w ogóle gad ..
- więc czemu masz jej zdjęcie na tapecie telefonu ? - przerwał mi machając mi przed oczami telefonem - Harry nam możesz powiedzieć - objął mnie ramieniem
- słuchajcie, poddam się testu na ojcostwo. To był przecież tylko jeden raz tak ? Ona nie musiała zajść ze mną w ciąże. Źle zrobiłem w szpitalu. Nawijałem że mały ma zielone oczy, jestem głupi. Przecież każdy noworodek ma niebieskie oczy albo takie podchodzące pod kolor zielony tak ? Słuchajcie usypiałem go dziś i jego oczy się zmieniły, ma teraz takie bardziej piwne jak Darcy. Ja nie wiem czy to na pewno moje dziecko czy nie Georga
- Kate wie o tym teście - spytał Liam
- nie, powiem jej. Jadę do domu, przepraszam was.
- spoko, jedź - oznajmił Liam
- aha, Lou - spojrzałem na Tomlinsona
- tak ?
- kocham Darcy - odpowiedziałem i wyszłem z domu

__________________________________________________

jak widzicie zaczynam pisać 3 część tego zacnego opowiadania :D
jak na razie ten rozdział pisany tylko z perspektywy Nialla i Harrego ale w następnym dodam więcej osób.
Podoba się ? ^^

ten rozdział posyłam wszystkim których informuję o nn na fivesexgods.blogspot.com
jeśli chcecie być informowani tutaj o nn to zostawiajcie twittery ^^

36 komentarzy:

  1. Haha.. Niall wielki Bielieber.. Fajnie, że piszesz dalej. Poinformujesz.? @NiallsJelly

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się i to bardzo ;D
    Sama nie wiem co mam napisać, jestem trochę zszokowana przebiegiem zdarzeń;)
    Czekam na następny rozdział ;)

    @Onlly_Me

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuuuuuuu :D
    informuj mnie xD
    @HopeOfficiall

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiscie ze wracasz do pisania tego bloga<3 i czekam na nastepny bo chce wiedziec co zrobi Hazza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja cie pierdzielę!
    kobieto skąd bierzesz te pomysły!?
    jest MEGA!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. 'gdzie tak kopytkujesz zacna gazelo' - rozjabałaś mi system ;p Więc może jest szansa, że ona będzie jeszcze z Harrym ? ;D Kocham cię po prostu za to opowiadanie <3
    czekam na następny <3
    @lifexisxlove

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogłam się doczekać aż w końcu napiszesz 3 część !
    Jak zwykle zajebisty pod każdym względem xd

    OdpowiedzUsuń
  8. KURWA JA PIERDOLE KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ KOCHAM CIĘ KOCHAM CIE KOCHAM CIĘ ! JEZUSIE ALE MAM PODJAR < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. - aha, Lou - spojrzałem na Tomlinsona
    - tak ?
    - kocham Darcy - odpowiedziałem i wyszłem z domu

    KOCHAM TEN MOMENT!!!! *_________*
    ale się cieszę, że zaczęłaś pisać 3 część!♥

    @Claaaudia1D

    OdpowiedzUsuń
  10. @xxKaszaxx - pisuj na tt. Boże boże boże Harry pizda ma żałować !! I to ostro !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam końcówke chyba z 10 razy.:D Fajnie ze jest 3 czesc <3 Weź to pisz z perspektywy Harrego plisss ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teeż chce być informowana<33 A po za tym zajeebiście..to nie będzie jego dziecko xD Czuje to:))

    @OlaDabrowska

    OdpowiedzUsuń
  13. @Olivkaaa1D Informuj mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest...ZAJEBISTE!!! kocham!! ciesze sie ze wrocilas z 3 czescia<33 prosze informuj mnie na tt :) @karolciaa143 z gory dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń
  15. @adrianna_malik6 lutego 2012 20:54

    boski <3333333333333 tylko nie ogarniam Hazzy i tej Kate, wytłumaczysz ? :)

    i tekst 'gdzie tak kopytkujesz zacna gazelo' mnie rozjebał, HAHAHAHAHAHAH xd

    czekam na nextt ;')

    OdpowiedzUsuń
  16. Informuj mnie @Izulko
    Mega czekam na kolejny rozdział normalnie kocham czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaa ! świetnyy ! będziesz mnie informować ? @Louis_xoxo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. :O Matko to jest boskie! Zresztą to było do przewidzenia :D Znowu się wciągam :D
    Dawaj prędko next *-* ♥
    + informuj mnie oczywiście :D @ComeToPoland1D

    OdpowiedzUsuń
  19. HARRY KOCHA DARCY! A CZY DARCY KOCHA HARREGO? :O niech oni tam lecą, zanim wyjdzie za Biebsa. ; oo dawaj szybko nowy. ; o

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham ostatni moment, tą odpowiedź Harrego. Ale padłam gdy przeczytałam to: ,,gdzie tak kopytkujesz zacna gazelo?".
    O god, jeśli Harry nie jest ojcem, a Darcy wyjdzie za B., to nie wiem co ci zrobię. Ma być tak: Harry nie jest ojcem, Darcy zrywa z Justinem, Hazza ją przeprasza i żyli długo i szczęśliwie.
    Informuj: @_catherinePL

    OdpowiedzUsuń
  21. " Znowu ten jebany bachor ważniejszy od nas" ohoho, ostro : O XD W ogóle to się w końcu doczekałam tej 3 części no ! :D ZAJEBISTE *_* Ciekawe, co to będzie z tym Bieberem xD

    OdpowiedzUsuń
  22. JEJU, JA PO PROSTU KOCHAM TA HISTORIĘ !! <3
    @WOWLOVELY69

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest zajebisty < 33 Cieszę się że nadal kontynuujesz tego bloga. Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej zajebisty!!! Jesteś wspaniała;D Mam nadzieje że Harry będzie z Darcy w końcu....;D Proszę o info @Sandra__Malik

    OdpowiedzUsuń
  25. KOCHAM TEGO BLOGA NO!<3 chcę być informowana na tt : @happypillx3

    OdpowiedzUsuń
  26. oo .. ; D
    robi się ciekawie , a no i zapraszam do mnie : http://weallloveonedirection.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Cię normalnie kocham ! <3
    Czekam na nn, a ten rozdział ZAJEBISTY !
    Jeżeli możesz, to informuj mnie na tt o nowych rozdziałach : @simplyroxyy

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Cię !!!!!!
    I rozdział Świetny ^^ Jak możesz informuj; @Nathalie5Heart

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne;D
    Jak możesz to informuj : @polkakil ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ok, otworzyło się :)
    Boskie *__*
    informuj: @twixnijto xD

    OdpowiedzUsuń
  31. geniaalny rozdzial ! :D nie moge doczekac sie nastepnych xDD

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! wiesz, że jakieś 3 dni temu przeczytałam te dwie części?! tzn. te inne zakończenie i początek, ja pierdziele... kocham Cię xd czekałam tylko kiedy wstawisz następną częśc xd

    OdpowiedzUsuń
  33. @emily_mitchel mogłabyś mnie informować o NN tutaj i na fivesexyboys? xD będe wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, fajnie :D
    od wczoraj czytam twoje książki razem z tamtym gdzie był ten zakład z Liamem i Naillem. kocham twoje książki ♥
    @ClaudiaNawrocka

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieje ze darcy i harry beda znowu razem i bedzie nastepna czes opowiadania




    Fanka One Direction i Twoich Blogów

    OdpowiedzUsuń