wtorek, 7 lutego 2012

Dwa

HARRY

W drodze do domu ciągle myślałem o tym co powiedziałem Louisowi " kocham Darcy "

- kurwa - zaklnąłem pod nosem - Styles jesteś idiotą, straciłeś najważniejszą osobę w swoim życiu a na dodatek odwala ci i gadasz sam do siebie

Coś ze mną nie tak. Powienieniem wybrać się do jakiegoś dobrego psychiatry. W głowie obmyślałem sobie plan co powiem Kate, gdy przyjadę do domu. Co ona o tym pomyśli. No cóż, raz się żyje. Zaparkowałem samochód na podjeździe i ruszyłem do domu. Niepewnie chwyciłem za klamkę i wszedłem do środka. Udając się w stronę salonu zobaczyłem siedzącą na kanapie Kate, która płakała. Podeszłem do niej i usiadłem na stoliku na przeciw niej.

- Kate, co się dzieje ? - spytałem
- Harry, ja muszę ci coś powiedzieć
- tak się składa, że ja tobie również.
- ty pierwszy - powiedział zcierając łzę z policzka
- ty pierwsza
- KOCHAM DARCY/GEORGA - powiedzieliśmy niemal równocześnie
- słuchaj Kate, poddam się testu na ojcostwo. Przecież z daleka nawet widać że Nathan nie jest do mnie podobny, to cała Darcy. A dobrze wiesz że Darcy podała się na twojego byłego męża.
- też to zauważyłam. To co robimy ? Rozwód ?
- jeśli w ogóle tak to można nazwać. Chcesz wrócić do Georga ?
- ostatnio sporo się z nim kontaktowałam, on chyba też chce do mnie wrócić. Przylatuje tutaj za tydzień
- ciesze się - posłałem kobiecie uśmiech
- a ty co ?
- wyprowadzę się do chłopców. Tam pomyśle troche nad sobą - wstałem i udałem się na góre

Wziąłem jakąś walizkę i wepchnąłem do niej wszystkie ciuchy. Nie było ich zbyt wiele bo reszta nadal jest w moim dawnym-przyszłym domu. Ciekawe jak na to chłopacy zareagują. Nie zadzwonie do nich, po prostu wejdę do domu z walizką i zobaczę ich miny.Gdy wszystko co moje spakowałem, powędrowałem na dół. Kate siedziała z Nathanem więc podszedłem do nich i dałem buziaka w policzek

- nie zapomnę was - uśmiechnąłem się
- my ciebie też Harry - Kate odwzajemniła mi uśmiech a ja wyszedłem z domu kierując się w stronę samochodu.

Zapakowałem walizkę do samochodu i ruszyłem. Po zdrodze wstąpiłem jeszcze po jakieś jedzenie i wódkę, opijemy z chłopakami mój przyjazd. Dziś zaparkowałem samochód w garażu. Zawsze to robiłelm parkując przed bramą ale dziś nie mam zamiaru stąd wyjeżdżać. Czuję się znów wolny. Wygramoliłem się z auta ciągnąc za sobą bagaż a w ręku trzymając 2 reklamówki z zakupami. Wszedłem do domu zamykając drzwi na klucz i poszedłem do salonu

- cześć chłopaki - krzyknąłem
- Harry, co ty masz w ręce ? - spytał Lou
- reklamówki z żarciem i napoje wysokoprocentowe. A co ?
- nie, w drugiej ręce co masz
- aaa, walizke mam, nie widać ? - puściłem mu oko
- Hazzuś ! - rzucił się na mnie przyjaciel - wprowadzasz się znowu ?
- no tak, ale nie wiem czy mogę - spojrzałem na pozostałą dwójkę gapiącą się to na mnie, to w telewizor
- witaj w domu Styles - krzyknęli Zayn i Liam i zrobiliśmy grupowego miśka
- yym, a gdzie Niall ? - spytałem gdy zauważyłem brak blondyna
- gdzieś pojechał, nikt nie wie gdzie. Nie mówił nam - wzruszył ramionami Lou
- ominie go pijatyka - wyciągnąłem z siatki na zakupy 2 litrowe absoluty - pijemy panowie ? - poruszałem brwiami
- głupio pytasz - wyrwał mi z rąk flaszkę Malik - tylko kocham bardziej niż siebie
- ehemm - chrząknąłem - a Amy ?
- no Amy też ciołku - zamrugał i zaciągnął mnie do salonu

Liam przyniósł kieliszki z kuchni. Zasiedliśmy przy stole i zaczęliśmy pijatykę. Z racji że mam słabą głowę od razu zaczęło mi się ćmić przed oczami już po 3 kolejce.

DARCY

Leżałam wygodnie na łóżku w moim pokoju trzymając na kolanach laptopa. Przeglądałam sobie twittery znajomych. Powiem szczerze że nawet zerkałam na tweety Liama, Lou, Zayna, Niallera i .. Harrego. Tak, chodzi o mojego ex. W sumie nie wiem dlaczego to robiłam. Obiecałam sobie że nie chcę mieć z nimi nic wspólnego ale jednak nie mogę żyć bez świadomości tego, co oni teraz robią. Hazza dawno nie pisał nic o mojej mamie i bracie. Pewnie nie chce fanek zawieść pisząc ciągle o swoim zajebistym życiu. Z mamą kilka razy gadałam przez skype. Widzę jak Nathan się zmienia, jest całkiem do mnie podobny. Jak miło. Po pół roku nie widzenia się z matką zaczęłam jednak tęsknić. Zawsze byłam takim mamin cyckiem. Mam tutaj tatę ale nie ma to jak mieć obojga rodziców przy sobie. Rodzicę często ze sobą gadają. Może mama chce żebym wpadła na kilka dni do Londynu ją odwiedzić a tata się nie zgadza i dlatego co chwila dzwonią do siebie. Dobrze że mam tutaj Justina. Przychodzi do mnie codziennie i pomaga mi. Jestem już w siódmym miesiącu ciąży więc nie wszystko idzie mi tak łatwo jak wcześniej tym bardziej że tata ma taką pracę, do której wychodzi rano i wraca dopiero późnym wieczorem. Zastanawiam się czy to dobry pomysł aby moja córeczka nosiła nazwisko Justina. No dobra, jesteśmy razem, jesteśmy zaręczeni ale to przecież jest dziecko Harrego, to jego nazwisko Natalie powinna nosić. No ale zostały mi 2 miesiące więc się jeszcze zastanowię nad tym wszystkim. Właśnie obczajałam profil Zayna na twitterze gdy rozległ się dzwonek do drzwi. Myślałam że to może Justin więc zeszłam nieogarnięta w za dużym dresie na dół żeby otworzyć. Odemknęłam drzwi i przede mną stał znacznie ktoś inny niż się spodziewałam. Ubrany w czarne rurki, do tego wysokie białe buty firmy Supra i czerwona koszulka polo. Przede mną stał niezbyt wysoki, szczupły blondyn z nieziemsko błekitnymi oczami i poczochranymi włosami.

- Niall - szepnęłam - co ty tutaj robisz ? - na mojej twarzy pojawił się lekki uśmiech
- cześć Darcy - wyszczerzył się Irlandczyk i przytulił mnie

_______________________________________________

huehue. no to mamy już drugi rozdzilik. Jak się podoba ?
wiem że jak narazie przymulam ale w dalszej części powinno się trochę rozkręcić to i owo :)

dla niewiedzących : Kate to matka Darcy, której rzekomo Hazza zrobił dziecko i się pobrali :D

27 komentarzy:

  1. Awwwwwww<3 Zajebiste chce już nexta;)) A niech się Hazza w dupe pocałuję-.-' @OlaDabrowska

    OdpowiedzUsuń
  2. KOLEJNY KOLEJNY!
    jestem cholernie ciekawa?!;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisteee.! Czekam na nexta! A za tą końcówkę to cie zabije! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny rozdział <3 zapowiada sie naprawde ciekawe opowiadanie :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. No i powoli się wszystko układa ♥
    i Darcy MUSI być z Harrym i zgaduję że będzie.. :)
    @Claaaudia1D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego banana mam na mordzie, o ja jebie XD
    Oby Darcy i Hazza wrócili do siebie ! <3
    Czekam na nn. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Hyhyhyhy Wiesz ze cie kocham nie ? A wgl. czuje cos że Horanek namiesza.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już mówiłam: boskie to jest *-* I pomimo tego, że pod koniec 2 części nienawidziłam Harry'ego to teraz chcę, żeby to z nim była Darcy :p No ale teraz mamy problem, bo: Darcy jest zaręczona z Justin'em, który chce, żeby Natalie nosiła jego nazwisko i na dodatek do akcji wkracza Niall Horan Forever Hungry, więc będzie się działo :o
    Dawaj prędko next ♥
    I TYM RAZEM MA BYĆ HAPPY END! A jak nie to napiszesz sobie jeszcze 4 część :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eeej, za bardzo happy end Ci tu wychodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że akcja się rozkręca.. Mhmmm bardzo dobrze ;D Jestem ciekawa kogo wybierze Darcy, przecież ma Justina, Hazzę no i jeszcze coś mi się wydaje że Nialla ♥ Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.!

    OdpowiedzUsuń
  11. MEGAAAAAAAAAAAAA CZEKAM NA KOLEJNE

    OdpowiedzUsuń
  12. *_______* czemu taki krótki? xD pewnie stwierdzisz że się powtarzam, ale mi się to nie znudzi, albowiem (jakie se kurwa słowo fajne wybrałam... z królem Julianem mi się kojarzy xD) KOCHAM TWÓJ BLOG. Forever <3 huehuehue a teraz pisz 3 ;D <3
    Love you xx ~Zuza ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!!!!!!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. omz, omh, oml, omn, omli, omd itd loool. kocham to opowiadanie! czekam na cd :D weeny ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo rany! To jest genialne!! Uwielbiam czytac twojego bloga! Pisz szybko nastepny bo sie doczekac nie moge! ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przymulasz.? Wręcz Przeciwnie *_*
    A Rozdział BOSKI. !!
    Ciekawość mnie zżera z kim będzie Darcy, z Harrym, Justinem a może Niallem. ?? =D
    Czekam na Następny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział...;D Oj Hazza ruszaj dupe i jazda odzyskac Darcy ciulu ty!!!<3 Czekam na next;D @Sandra__Malik

    OdpowiedzUsuń
  18. boże wreszcie! jak ja kocham jak ty piszesz:P
    nie mogę się doczekać na następny rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. AAaaaaa, no w końcu! Kobieto, ile mozna czekać ?!?! xD
    strasznie się cieszę, ze prowadzisz 3 część i 5sexgods ^^
    Bardzo jestem ciekawa kolejnych rozdziałów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaa, cud miód i orzeszki. *______*

    Możesz mnie informować o nowych rozdziałach na TT ? @AfroMisia .
    Dziękować. ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. krótki, ale cudny ;D
    dobrze, że napisałaś to na dolę o Kate bo chwilę nie ogarnęłam ;o xD
    informuj : 27800096
    zapraszam na mój : http://no-more-dreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajebisteeeee !
    Informuj mnie na TT.
    @alciajaaloves1D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, świetne, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  24. yaaaaaaay . ja się nie mogę doczekać nowego . świetne świetne świetne . < 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. NAT, JESTEŚ MOIM BOGIEM *____*

    OdpowiedzUsuń